Zajímavosti našeho těla - něco, co by jsme měli vědět.
 
1. Pokud máte bolesti krční páteře, stiskněte své ucho:
Po stisknutí nervů ucha, se vyšle reflex, který zmírní bolest krční páteře.
 
2. Chcete-li slyšet lépe používejte pouze jedno ucho na jedné straně hlavy:
Pokud jste v klubu a neslyšíte dobře, co lidé říkají, natočte hlavu a používat pouze pravé ucho, protože rozlišuje lépe rozhovory, zatímco levé ucho lépe vnímá tóny písní.
 
3. Chcete-li odolat potřebě jít na WC, myslete na sex:
Potřebujete-li odolat nutkání močit a nemají blízko k sociálnímu zařízení, myslete na sex. Bude to bavit váš mozek a sníží to váš stres.
 
4. Pokašlávání zmírňuje bolest:
Skupina německých vědců objevila, že když kýchnete, zvýšíte tím tlak v hrudníku a na páteř, a tím potlačujete bolesti zad.
 
5. Máte-li pálení žáhy, spěte na levém boku:
To vytváří úhel mezi jícnem a žaludkem, takže žaludeční kyseliny nemohou projít do krku.
 
6. Když zuby bolí pomůže kostka ledu v ruce:
Musíte kouskem ledu potřít oblast "V", která je mezi palcem a ukazováčkem proti dlani. Tím se snižuje bolesti o 50 %, protože tato část je spojena s receptory bolesti v obličeji.
 
7. Když se spálíte, stiskněte ránu prstem:
Po vyčištění postižené oblasti kůže, stiskněte prstem kůži na popálenině, to kůži vrátí původní přirozenou teplotu a zabráníte tím vzniku puchýře. (Pouze pro drobné popáleniny)
 
8. Když jste opilý:
Položte vaši ruku na stůl nebo jiný vodorovný povrch. Pokud tak učiníte, váš mozek znovu získá smysl pro rovnováhu a zabrání tomu, aby se vše kolem točilo.
 
9. Chcete-li snížit tep, když jste nervózní
Strčte palec do pusy a vyfoukněte jej ven, to vašemu srdci pomůže přestane bít tak rychle.
 
10. K úlevě od bolesti hlavy vám pomůže, když budete pít studenou vodu:
Když pijete něco ledového, ochlazuje tím horní patro v ústech a mozek utlumuje bolest. Poté byste měli dát svůj jazyk na horní patro úst k návratu na normální teplotu.
 
11. Jak zabránit únavě, když sedíte u PC:
Když nastavíte svůj pohled na blízký objekt, jako je počítač, pohled unaví vás i vaše oči. Takže zavřete oči, uvolněte tělo a zadržte na chvíli dech. Tahle chvilková relaxace vás povzbudí k další práci.
 
12. Snadný způsob, jak zadržet dech pod vodou na delší čas:
Než se potopíte, začněte dýchat rychleji a hodně zhluboka, aby se krev dostatečně okysličila a vydržela tak po delší dobu dostatečně zásobovat kyslíkem vaše tělo a hlavně mozek.
 
13. Učte se texty v noci:
Vše, co budete číst před spaním, si budete lépe pamatovat...