Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ EKOMARKET.CZ

 
 1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ 

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. 

 
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.  K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, máme právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH i bez.
Ceník nevylučuje tvorbu cen dohodou s odběratelem. 


3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY 

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 

 
4) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Kupující má povinnost zboží odeslat prodávajícímu ve lhůtě dvou pracovních dnů ode dne oznámení o odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu vráceného zboží do 14 dní od přijetí vráceného zboží.

Zásilku prosím zasílejte pouze doporučeně bez dobírky na adresu: Petr Bársony, Horácké nám. 9, Brno 62100 

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

• o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
• o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
• o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
• o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
• o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
• o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
• o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
• o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
• o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
• o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
• uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
• o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
 
5) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU 

a) Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@ekomarket.cz.

b) Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

c) Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

d) U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

e) Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

f) Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

g) Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

h) V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

i) Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

  
6) PŘEVZETÍ ZÁSILKY 

Není-li zboží převzato kupujícím od prodávajícího do 1 měsíce od vytvoření objednávky a uhrazení, je objednávka stornována a peníze zaslány zpět na účet kupujícího.

 
7) Dodací a platební podmínky

ČESKÁ POŠTA - BALÍKOVNA

Balík Do Balíkovny přepravuje Česká pošta, a. s.:

Maximální hmotnost balíku činí 15 kg.

Zboží uhradím bankovním převodem (platba předem), poštovné  67,-Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč je poštovné ZDARMA

Zboží uhradím dobírkou (platba při převzetí zboží), poštovné 97,- Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč se hradí pouze dobírka 30 Kč

Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou, včetně tel. čísla.

Způsob platby: bankovním převodem předem pro ČR na český účet (Raiffeisenbank a.s.): 850048 / 5500

IBAN: CZ9655000000000000850048

BIC kód/SWIFT: RZBCCZPP

Sledování zásilek Česká pošta


 
ČESKÁ POŠTA

Balíky Do ruky přepravuje Česká pošta, a. s.:

Maximální hmotnost balíku činí 30 kg.

Zboží uhradím bankovním převodem (platba předem), poštovné  140,-Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč je poštovné ZDARMA

Zboží uhradím dobírkou (platba při převzetí zboží), poštovné 170,- Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč se hradí pouze dobírka 30 Kč

Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou, včetně tel. čísla.

Způsob platby: bankovním převodem předem pro ČR na český účet (Raiffeisenbank a.s.): 850048 / 5500

IBAN: CZ9655000000000000850048

BIC kód/SWIFT: RZBCCZPP

Sledování zásilek Česká pošta


 
DPD

Maximální hmotnost balíku činí 30 kg.

Zboží uhradím bankovním převodem (platba předem), poštovné  110,-Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč je poštovné ZDARMA

Zboží uhradím dobírkou (platba při převzetí zboží), poštovné 140,- Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč se hradí pouze dobírka 30 Kč

Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou, včetně tel. čísla.

Způsob platby: bankovním převodem předem pro ČR na český účet (Raiffeisenbank a.s.): 850048 / 5500

IBAN: CZ9655000000000000850048

BIC kód/SWIFT: RZBCCZPP

 
ZÁSILKOVNA

Zboží uhradím bankovním převodem (platba předem), poštovné  71,-Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč je poštovné ZDARMA

Zboží uhradím dobírkou (platba při převzetí zboží), poštovné 101,- Kč

- Při nákupu nad 1990 Kč se hradí pouze dobírka 30 Kč

Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou, včetně tel. čísla.

Způsob platby: bankovním převodem předem pro ČR na český účet (Raiffeisenbank a.s.): 850048 / 5500

IBAN: CZ9655000000000000850048

BIC kód/SWIFT: RZBCCZPP

Sledování zásilek Zásilkovna

Nadrozměrné zásilky nebudou e-shopem vůbec odesílány.

Co je nadrozměrná zásilka?
- max. rozměr jedné strany zásilky od 70 cm
- maxi. součet rozměrů všech tří stran od 120 cm
- váha od 5 kg
Ke každé zásilce je účtováno balné ve výši 24,-Kč.
Úhradu kupní ceny je možné provést také předem prostřednictvím platební brány společnosti ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana).

• Platba je možná kartou a platebními tlačítky bank
• Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 
8) DODACÍ LHŮTA 

Dodací lhůta je ihned, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. 

 
9) VÝMĚNA ZBOŽÍ 

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. 
 

10) REKLAMACE A ZÁRUKA 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Zásilku k reklamaci prosím zasílejte pouze doporučeně bez dobírky na adresu: Petr Bársony, Horácké nám. 9, Brno 62100

Záruka se nevztahuje na: 

a) vady vzniklé běžným používáním 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním  

Postup při reklamaci: 

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu: Petr Bársony, Horácké nám. 9, Brno 62100
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě  

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 
11) PROVOZOVATEL

Mysticum s.r.o.

C 301971 vedená u Městského soudu v Praze

sídlo: Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha

IČ: 07491743

Číslo účtu: 850048/ 5500

Tel.: +420 725 169 200